Laura Strzałkowska

Laura Strzałkowska – była prezes i dyrektor marketingu Warner Music Poland, obecnie członek Zarządu Związku Producentów Audio-Video. Zaczęła pracę w muzycznym biznesie w Polsce w roku 1994 jako pracownik działu promocji w firmie PolyGram Music, następnie jako product manager w Universal Music Polska. Od 2002 roku jako dyrektor marketingu, a następnie prezes oddziału Warner Music w Polsce, prowadziła rozmowy z nowymi oraz uznanymi artystami na polskim i międzynarodowym rynku, w wyniku czego podpisała kontrakty nagraniowe m. in. z Anią Szarmach, Mistic, Małgorzatą Ostrowską, Sławkiem Bieńkiem, Josefem Hedingerem, a także wydała serię płyt Macieja Maleńczuka z zespołem Psychodancing. Sukcesywnie wprowadzała repertuar Warner Music do oficjalnej sprzedaży cyfrowej w Polsce i docenia wagę nowych technologii w rozwoju kanałów dystrybucji dla nagrań muzycznych. Popiera ideę crowdfundingu jako doskonałą trampolinę do rozpoczęcia realnej kariery muzycznej w obecnych czasach.

Podczas konferencji weźmie udział w debacie finałowej „Finanse społecznościowe – wizja przyszłości, szanse i wyzwania”, gdzie będzie opowiadać o crowdfundingu z perspektywy branzy muzycznej.